shadow

כולנו רוצים להישאר צעירים לנצח, וממחקרים של כתבים עתיקים לא מדובר רק באגדות, אלא במלכים בשר ודם שהקדישו את רוב חייהם ומרבית הונם על חיפוש של תרופת פלא לחיים אינסופיים ולסוד מעיין הנעורים.
משחר הימים ועד זמננו אנו הידע הרפואי והמדעי השתנה והתעצם, וכיום אנו מודעים לתהליכים הכימיים והביולוגיים המתרחשים בגוף, ואחראים לתהליך ההזדקנות. ידע זה הוא הבסיס למגוון רעיונות, תיאוריות, תכשירים וטיפולים שנועדו כולם למטרה אחת – לאפשר לנו לשמר מראה צעיר, בריא ורענן לאורך כל החיים.
אנטי אייג'ינג, תחום מרתק ועשיר, שטח מחקר המעסיק מיליונים ברחבי העולם הנושאים בליבם את התשוקה לשמור על הנעורים, ולעיתים בכל מחיר. הביקוש לטיפולים שונים ופתרונות להתבגרות ולזקנה מעורר את הסקרנות, ולא פלא שאנו שומעים את המושג חדשות לבקרים.

 

השפעת התזונה כאסטרטגית אנטי אייג'ינג

המזון שאנו אוכלים משפיע באופן ישיר על הבריאות שלנו, הכוח שלנו, התפקוד שלנו, ועל כל מערכות הגוף באשר הן. אין זה מפתיע ללמוד אם כך כי יש לו השפעה ישירה על ההתבגרות או ההזדקנות המואצת, וכי יש ביכולתנו להשפיע על עצמנו בעזרת המזון הנכון.
בחירת התזונה המושלמת היא בחירה בתהליך אנטי אייג'ינג טבעי וחזק, תהליך שנתמך על ידי הטבע שלנו. תהליך ההזדקנות נשען בחלקו הגדול על התחמצנות של תאים המושפעים מנוכחותם של רדיקלים חופשיים. מזונות שונים מעוררים רדיקלים אלו, ואף מציגים אותם לגוף שלנו, בעוד שמזונות אחרים נלחמים בהם.
תזונה עשירה במזונות נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידאנטים) כמו אגוזים ושקדים (ושאר הזרעים בצורתם הטבעית, שאינם קלויים) פירות יער רבים וטריים, סלק וירקות רבים אחרים מעטרים את רשימת המזונות נוגדי החמצון התומכים בבריאות ובתהליך אנטי אייג'ינג טבעי.

 

תומכים בטבע עם הטכנולוגיה

מעבר למחוזות התזונה יש לנו את מחוזות המדע המודרני, המאפשרים לנו להיעזר בחומרים מרוכזים במיוחד ותהליכים שונים, חיצוניים ופנימיים לצורך שמירה על מעיין הנעורים.
בשוק של ימינו תוכלו למצוא לא מעט תוספי תזונה שונים ומגוונים המכוונים למטרה זו, כאשר ריכוז האנטי-אוקסידנטים שבהם גבוה במיוחד, ברמה שלא ניתנת למציאה בצורה טבעית בפירות ובירקות.
מעבר לכך ישנם קרמים ותכשירים השומרים על איכות העור, מונעים נזקים ומשקמים את הנזקים שכבר קיימים בעור, ומאפשרים לנו לשמר מראה בריא ורענן לאורך השנים.