shadow

כיום, בעידן האינטרנט, כל אתר המכבד את עצמו צריך שיהיה לו לפחות סרטון אחד המייצג אותו. הדרך הפשוטה ביותר לשים סרטון באתר אינטרנט הוא על ידי יצירת סרטוני אנימציה. סרטון כזה יכול להציג את המוצר הנמכר באתר, או את השירותים הניתנים בו ללקוחות פוטנציאליים, או להסביר להם על ההפעלה או ההרכבה של המוצרים באתר.

יתרונות יצירת סרטוני אנימציה

עלות ההפקה של סרטוני אנימציה נמוכה בהרבה מאשר סרטונים עם שחקנים חיים. אין צורך ללהק שחקנים בשר ודם ולשלם להם משכורת, אין צורך למצוא לוקיישנים לצילומים או לשכור אולפן הפקה – רק צריך אנימטורים מוכשרים ובמהירות וקלות אפשר לקבל סרטון מושקע במחיר שווה לכל כיס.

סרטון אנימציה פתוח לכל תסריט ולכל רעיון שעולה בדמיון. אפשר למקם אותו בחו"ל, אפשר למלא אותו בקהל של מאות ואלפי אנשים – והכל במחי מכחול אלקטרוני. הדמות הראשית שם יכולה להיות של כל אדם, איש או אישה, ילד או ילדה, מבוגר או צעיר, קשיש או קשישה, ואפילו יכולה להיות של בעל חיים – חתול או כלב, סוס או חמור, דג או ציפור. אין גבולות ליצירת סרטוני אנימציה וזה היופי שלהם.

סרטוני אנימציה הם מאוד פופולריים בשנים האחרונות, ויוצרי אנימציה רבים התחילו בעשייה קטנה ופרטית ברחבי רשת האינטרנט, והם הגיעו לפרסום רב מאוד עד כדי כך שיש להם תוכניות אנימציה בטלוויזיה המסחרית. כל אתר מסחרי שמעלה סרטון אנימציה יכול לרכב על גל הפופולריות וליהנות מפירות ההשקעה.

מה לעשות כדי ליצור סרטוני אנימציה?

כאשר כל בעל או בעלת אתר ניגשים למלאכת יצירת סרטוני אנימציה, הם יושבים עם האנימטורים ומתכננים ביחד תסריט לסרטון. הוא יכול להיות סרטון שיווקי, סרטון הדרכה, סרטון קומי, או  סרטון אינפורמטיבי. אפשר להתאים בצורה מושלמת את הסרטון לאתר ולמוצר הנמכר או לשירות הניתן.

לאחר גיבוש התסריט, האנימטורים ניגשים למלאכתם ויוצרים מספר מסוים של אפשרויות לעיצוב הדמויות והאווירה של הסרטון. הוא יכול להיות באווירה קלילה וקיצית, או רצינית וחורפית. הוא יכול לכלול דמות מצחיקה או רצינית, ולפנות לקהל מבוגר או צעיר. ביחד עם האנימטורים, אפשר להתאים את הדמויות והאווירה לקהל היעד של המוצר או השירות. כמו כן, הסרטון יכול ללמד או להסביר אודות המוצר או השירות בצורה הרבה יותר אפקטיבית מאשר על ידי תמונה או כיתוב.