shadow

 

כרטיס הביקור חוצה את מחסום הזמן והמרחב, ולמרות שהטכנולוגיה בימינו מאפשרת אינספור דרכים לפרסום ובניית מוניטין, הרי שלכל בעל עסקים שמכבד את עצמו יש בכיס תמיד כרטיסי ביקור מעוצבים המוכנים לשליפה ברגע המתאים.

עיצוב כרטיסי ביקור לעצמאים ובעלי עסקים דורש הכרות עם עולם העיצוב, עולם העסקים, ובעיקר היכולת לקשר בין רעיונות העיצוב השונים של בעל העסק שרוצה כרטיס ביקור מעולה לבין מה שהלקוח הפוטנציאלי צריך לראות כדי שכרטיס הביקור יעשה את העבודה לשמה הוא נוצר מלכתחילה.

אם אתם מחפשים לייצר כרטיס ביקור מעוצב היטב, שתופס את עין הלקוח שלכם ומשאיר בו חותם מספק בכדי שהוא ייצור קשר ויהפוך ללקוח משלם, עדיף להיעזר בבעל מקצוע שיעצב בשבילכם את הכרטיס. בכל זאת, זו המומחיות שלו.

פרטים טכניים בעיצוב כרטיסי ביקור:

באמת לא משנה מה התחום בו אתם עוסקים, בסופו של דבר יש כמה פרטים טכניים שמשפיעים על כל כרטיס שתבחרו לעצב, וכל עיצוב שתרצו על הכרטיס:

  • למינציה: אם תבחרו לעשות למינציה ולייצר מראה ומגע מסוימים לכרטיס, תוכלו לבחור (לרוב) בין שלוש אפשרויות למינציה –  מט, מבריק ומשי.
  • נייר מיוחד: טכנולוגיה מתקדמת בתחום הדפוס מאפשרת כיום מגוון רחב יותר של "ניירות" להדפסה של כל דבר, ובטח של כרטיסי ביקור מעוצבים, שהרי אלו פוגשים לא רק את עין הלקוח, אלא גם את מגע היד. ניירות נטולי עץ, בריסטול אמריקאי, נייר פנינה ואחרים, המגוון ייחודי ומעניין.
  • עיצוב\השבחה של הנייר: לא רק סוג, אלא גם מה עושים עם הכרטיס שלכם בעיצוב שלו, כמו לכה סלקטיבית, חיתוך צורני, עיגול פינות והטבעה.

לחשוב על הלקוח ולא על עצמכם

מיתוג זו תורה שלמה שהולכת ונהיית מורכבת יותר עם השנים. והנה, עדיין מדובר במחשבה אחת ברורה וחדה שמובילה את התחום – "מה יגרום ללקוח שלי להתרגש?". אתם רוצים לעורר רגש בלקוחות שלכם, ועיצוב כרטיס הביקור שלכם יכול לעשות זאת, אבל רק עם מחשבה תחילה.

כשאתם ניגשים למלאכת עיצוב כרטיסי ביקור, השאירו בצד את המחשבות הכלליות של מה מוצא חן בעיניכם, והתחילו דווקא במה מוצא חן בעיני הלקוח. משם הדרך לכרטיס ביקור מעוצב היטב פשוטה הרבה יותר.