shadow

רשתות חברתיות הן זירת ההתרחשות האינטרנטית כיום. נכון, הגולשים עדיין מבקרים בפורטלים, באתרי חדשות וכן גולשים לאתרים המספקים להם עניין ומידע בתחומים ספציפיים, אבל נדמה שאלו הם רק צלילי רקע להתרחשות האמיתית ומוליכת דעת הקהל המתקיימת ברשתות החברתיות בכלל, ובפייסבוק – שמהווה כנראה כינור ראשון לקונצרט האינטרנט הגדול – בפרט.

אופנות ונסיבות שונות גורמות לרשת כזו או אחרת להיות פופולרית יותר בזמן נתון וכל העת גם עולות רשתות חדשות המתחרות על העדפת הגולשים. כיום אלו לינקדאין, יוטיוב, גוגל +, טוויטר, פייסבוק האלמותית ואחרות, אך אין לדעת מה ילד המחר. איך שלא יהיה – איפה שכולם נמצאים, גולשים, מפרסמים הגיגים ומגיבים – שם אתם, המפרסמים, צריכים להיות! מכאן ניתן להבין חוק ראשון של שיווק ברשתות חברתיות: ידו המשווק חייבת להיות על הדופק ולזהות היכן הכי נכון להימצא ולהפגין נוכחות.

חברות וארגונים, יצרנים ובעלי מוצרים, כולם משתמשים בשיווק ברשתות חברתיות באופנים שונים – יש שמפעילים דפי משתמש המתוחזקים על-ידי מי שאמון על שיווק אינטרנטי, יש שמפרסמים בתשלום במודעות או קידומים שמופיעים ברשתות החברתיות, ויש שמנהלים ברשתות כפייסבוק קמפיינים כדוגמת תחרויות נושאות פרסים שמבוססות על צבירת לייקים ושלמעשה גם הן מהוות פלח בשיווק ברשתות החברתיות. כולם מבינים והפנימו מזמן ששיווק ברשתות חברתיות הוא דרך מצוינת להפגין נוכחות ונראות וכן לפגוש לקוחות פוטנציאליים.

ביכולת השיווק ברשתות חברתיות להניב לכל בעל מוצר או שירות, גדול כקטן, תועלת עצומה בהשקעה כספית לא גבוהה יחסית. ואולם לצורך תוצאה מוצלחת של השיווק הרשתי החברתי יש צורך במקצוענים בתכנון ובניית אסטרטגיות נכונות לשיווק ברשת חברתית בהתאמה לכל עסק ועסק.

לומדים שיווק ברשתות חברתיות

מסתבר שאת תורת השיווק ברשתות החברתיות כדאי ויש צורך ללמוד. לימודי שיווק ברשתות חברתיות נמשכים חודשים ספורים, אבל בצידם תועלת גדולה מאוד גם לאדם המבקש לקדם את עסקיו ברשת וגם למי שמעוניין לאחר הלימודים להציע עצמו לעבודה בתחום. במסגרת הלימודים הנ"ל תוכלו לגלות כיצד יוצרים באז והופכים תכנים שיווקיים לוויראליים; איך מעודדים גולשים להיות פעילים בדפים שיווקיים; כיצד מגייסים לייקים ומגדילים את פופולריותו של דף; איך ממתגים; איך מזהים פרסונות שמובילות חברתית או טרנדים שעל גבם ניתן לדהור אל עבר ההצלחה וההכרה; איך ניתן למדוד את יעילות הקמפיינים ברשתות החברתיות; כיצד מתמודדים עם פידבקים שליליים מלקוחות; ועוד ועוד.

קורס מושקע לתורת השיווק ברשתות חברתיות יהיה בעבור לומדיו לרב השפעה, יפתח להם אופציות לעבודה בשכר מכובד וכן יספק לבוגריו מיומנות נפלאות לקידום עצמי או לקידום מוצרים מטעמו.

 

Related Posts