shadow

בעידן שבו אנחנו חיים רבים מאיתנו סובלים מלחצים גדולים בחיי היום יום. יש מי שסובל מדברים שקרו לו בעבר ואילו אחרים מתמודדים דווקא עם הווה לא פשוט. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם הייתם רוצים להרגיש רגועים יותר? לקבל כוחות, פרופורציות ובעיקר להרגיש שאתם שולטים בדברים? אם כך, השאלה איך עושים דמיון מודרך בוודאי מטרידה גם אתכם. הדמיון המודרך הוא חלק מחיינו כבר הרבה שנים אך בזמן האחרון נראה כאילו עוד ועוד אנשים הבינו את כוחו. לכן, בבואנו לענות על השאלה איך נוכל לעשות דמיון מודרך אנחנו נראה שלפני הכול כדאי יהיה לפנות אל אנשי המקצוע בתחום. הם למדו את הענף הזה, התנסו בו ויכולים לסייע לנו, אז למה לא לפנות אליהם?

איך עושים דמיון מודרך עם מומחים?

בבואנו לבדוק איך עושים דמיון מודרך עם איש מקצוע אנחנו רואים שיש כמה שלבים שבהם יתבצע העניין:

  1. האדם שלו עושים את הדמיון המודרך ישכב בנינוחות, יכנס לאווירה ויירגע
  2. לרוב תהיה בחדר מוזיקה נעימה שתסייע ביצירת אווירה מתאימה
  3. המנחה יוביל את המונחה בשבילי הדמיון המודרך בכל פעם בהתאם למטרה שהוגדרה מראש

השאלה איך נוכל לעשות דמיון מודרך כוללת לא רק את המומחים שיוכלו לסייע לנו כי בסופו של דבר, אחרי שנלמד את הטכניקות השונות נוכל גם לעשות זאת בעצמנו! לכן כדאי להשקיע בנושא, להכיר זאת מקרוב ולהשתמש בדמיון המודרך ככלי שאחר כך יוכל ללוות אותנו למקומות שונים בחיים.

בחרו לאיזה אנשי מקצוע מובילים אתם פונים

אם אתם רוצים לעשות דמיון מודרך בצורה כמה שיותר מקצועית ויעילה, הרי שאת הפעם הראשונה כדאי יהיה לעשות עם אנשי מקצוע מובילים. בבואנו לבדוק איך נוכל לעשות דמיון מודרך אפקטיבי אנחנו רואים שכדאי לפנות אל מי שיש לו כמה שיותר המלצות בנושא הזה. השילוב שבין איש מקצוע שלמד את התחום, התנסה בו ושיש לו גם הרבה המלצות חמות זה למעשה מה שאנחנו מחפשים. אם כן, התשובה לשאלה איך עושים דמיון מודרך פשוטה מאוד: בעזרת אדם שאתם סומכים עליו ומתחברים לאנרגיה שלו.