shadow

שירות אינסטלטור 24 שעות ביממה הוא פשוט שירות חובה. זאת אומרת, האינסטלטור שלכם לא יכול לסרב להיות זמין עבורכם בכל זמן, 24/7. הוא אמור להיענות לכל מצוקת אינסטלציה שלכם באופן מיידי כמעט לגמרי. זה כנראה ברור בתיאוריה, אבל מעטים מבררים מבעוד מועד אם האינסטלטור שלהם נענה לקריאות 24 שעות ביממה. למרבה הצער אם גיליתם שיש לכם אינסטלטור מפונק, שלא עונה לטלפון בלילה או בסופי בשבוע, יתכן שה"תגלית" הזו קרתה בעיתוי ממש לא טוב, במוצ"ש כשהאסלה עולה על גדותיה ותכולתה נשפכת לאט ובאופן מאוד לא מלבב אל עבר יתר חדרי הבית. ואוי למצב שכזה!

 

למקרים דחופים חייבים להכיר – אינסטלטור 24 שעות

אז מה אפשר להגדיר כמקרים דחופים שלא מאפשרים דחייה בהזמנת אינסטלטור בדחיפות? הרי לא בכל פעם שיש צורך בשרברב חובה שהנ"ל יגיע מיד… זה נכון שיש מקרים של התקנת אינסטלציה חדשה (נניח ברז או טוש חדש, או החלפת צינור שמרטיב קיר, או ניאגרה שלא פועלת טוב) שאינם דחופים כלל. זאת אומרת, כולנו אוהבים שעבודה מתבצעת ולא נדחית מדי, אבל ברור שיום-יומיים של המתנה הם על תקן של מצב הגיוני לגמרי. מצד שני בתחום השרברבות בהחלט קורה רבות שאנו צריכים פעולות בהולות של תיקון תקלות, שאם לא יימצא שירות זמין של אינסטלטור 24 שעות התקלה עלולה להחמיר ולגרום לנזקים נלווים (שטיח ספוג במי ביוב לרוב מקומו במזבלה הקרובה).

תוכלו לזהות מקרי חירום שמחייבים אינסטלטור 24 שעות בפשטות – אלו המקרים שמשביתים את שגרת החיים, שמחייבים סגירה מוחלטת של הברז הראשי, שבגללם אין אפשרות להשתמש בפשטות במים זורמים או בשירותים. במקרים שכאלו לא תהיה ברירה אלא להזעיק שרברב שנותן את שירותיו 24 שעות ביממה.

אינסטלטורים הזמינים 24 שעות ביממה לרוב מפרסמים זאת, ובכל מקרה תמיד חשוב לברר, גם אם אתם מאוד מרוצים מהשרברב שלכם, האם הוא פנוי לקריאות בכל שעות היממה במקרה של תקלה קשה. אינסטלטור 24 שעות הוא שירות שחובה שברגעי מצוקה תדעו מי יכול להעניק לכם אותו.

 

Related Posts

כתיבת תגובה