shadow

שדרוג המראה של הבית מעלה את השאלה האם לשפץ את הנכס הקיים או לעבור לבית חדש.

על מנת להגיע להחלטה הנכונה, יש לבחון את מידת שביעות הרצון מהמיקום הנוכחי של הבית הקיים, כמה הבית הנוכחי רחוק במראהו מהבית האידיאלי והתקציב הקיים לטובת השינוי המתבקש. שיפוץ הבית צריך להיעשות בצורה חכמה אך במידת הצורך, ישנם כיום פרויקטים חדשים בפרדס חנה כרכור שבהחלט יכולים לתת מענה לכל אותם אנשים המעוניינים לרכוש נכס חדש במקום לשפץ את הבית הישן.

אנשי מקצוע – הבחירה הנכונה

כאשר מדובר בשיפוץ נרחב, מומלץ לפנות לאנשי מקצוע שיוכלו לבדוק את הבית, לבנות תוכנית ולתת הצעת מחיר. אנשי המקצוע יוכלו גם להתריע על תיקונים הכרחיים שיש לבצע בהם הבחינו בזמן בדיקת הבית. זה רק טבעי שבבתים ישנים, יתגלו בלאים במבנה שיצטרכו לעבור שדרוג שיבוצע על ידי אדריכל וקבלן ובמקרים מסוימים אף ידרשו מומחיות של מהנדס מבנים. כשרק מתחילים לשפץ את הבית, קיימת אי וודאות בנוגע להיקף השיפוץ שיידרש – קבלת ייעוץ טרם התחלת השיפוץ תבטיח את איכותו והיכולת לעמוד בתקציב.

תכנון תקציב לשיפוץ

תכנון תקציב עבור שיפוץ הבית יכול להיות חלק מאוד מרתיע ומורכב אך הוא הכרחי לתהליך ויש לוודא שעומדים בו לאורך כל השלבים השונים. כאשר מדובר בשיפוץ יחסית קל, אנשים רבים נוטים להתמקד בעלויות גדולות כמו המטבח או חדר האמבטיה. מאוד חשוב לכלול בתקציב גם עלויות שנראות לכאורה מינוריות כמו עלות של מתגים ותאורה כיוון שבסופו של יום, כל אותם עלויות מצטברות ועלולות להביא לחריגה מהתקציב. ככל שהתקציב יהיה יותר מפורט, כך הסיכוי שלא תהיה חריגה ממנו יהיה גבוה יותר. חשוב לזכור שפשרה היא חלק בלתי נפרד משיפוץ בית ולא תמיד יהיה ניתן לבחור בפריטים או בעיצוב האידיאלי כיוון שעלותם תהיה גבוהה מדי.

לאחר שכל הפרמטרים שיידרשו לטובת שיפוץ הבית נבחנים, ישנם אנשים אשר מחליטים לוותר על ההליך הארוך והמסורבל של שיפוץ הבית הישן. עבורם הפתרון של דירות למכירה בפרדס חנה כרכור יכול להוות הדרך המושלמת לקבל את בית חלומותיהם.

בשיתוף שי חי יזמות והשקעות בע"מ

שיווק ופרסום: אינפינס שיווק דיגיטל

Related Posts

כתיבת תגובה