shadow

ניתוח אף הפך לניתוח כה פופולרי ושכיח בשנים האחרונות עד כי נדמה שכל התהליך של ניתוח אף החלמה, הוא תהליך קצר ופשוט. אמנם התהליך אינו מורכב ברוב המקרים אך בכל זאת ישנם לא מעט אלמנטים במכלול הפעולות לניתוח האף וההחלמה, שיכולים לשנות את אורך הפרוצדורה והזמן. התהליך יתחיל ראשית כל מחיפוש ואיתור הקליניקה הטובה ביותר עבור הלקוח בשביל לעבור את שלבי הניתוח באף והחלמתו. לאחר מכן יכול ייעוץ בנוגע לסוג הניתוח המתבקש, הסדרת התשלום, הניתוח עצמו, אשפוז לשלב ההחלמה הראשוני במרפאה, ולאחר מכן, תקופת ההחלמה בבית. זהו שינוי לא רגיל בחייו של אדם, ובעיקר משום שהוא כה בולט.

השלבים:

  1. איתור המרפאה

קיימות מגוון רב של קליניקות לניתוחים אסתטיים, וכל לקוח בורר מבין שלל האופציות את זו העונה על דרישותיו בצורה הטובה ביותר. הפרמטרים אותם לרוב יבקשו לבחון לקוחות הם העלויות הכרוכות בניתוח אף החלמה, המוניטין של הקליניקה, מקצועיות הרופאים, מעגל סביבתי קרוב שיכול להמליץ עליה, ומעל לכל קליניקה שתאפשר ללקוח הרגשה נינוחה בעת השהות במרפאה לצורך ניתוח האף והחלמתו.

  1. ייעוץ רפואי

בעת תהליך החיפוש, לרוב גם נבצע ייעוץ רפואי עם חלק מהקליניקות על מנת לבחון את מצב האף בהתאם לסוג הניתוח המבוקש. לא כל פציינט יכול לבצע כל סוג של ניתוח, ולעיתים, בפרט כשמדובר בניתוח בריאותי, נדרשת הכנה תרופתית טרם הכניסה לניתוח. כמו כן, ישנם אנשים אשר בשל אלרגיות או כשלים רפואיים אחרים לא מומלץ להם או שאינם יכולים לחלוטין לבצע את הניתוח. על מנת לא להעמיד אדם בסכנה אפשרית, הכרחי לבצע את הייעוץ הרפואי טרם הנתיחה.

  1. בחירת הקליניקה – כאן מתנהל שלב התשלום וקביעת המועדים לניתוח אף החלמה
  2. ניתוח אף החלמה

זהו השלב למטרתו נעשה כל התהליך. הניתוח אורך לרוב זמן קצר בסביבות השעה, ומבוצע בד"כ בהרדמה מקומית ואין המטופל חש דבר במהלכו. לאחר הניתוח המטופל נשאר במעקב למספר שעות, או למשך הלילה שלאחר הניתוח. אחר כך הוא משוחרר לביתו ונקבעת לו תקופת החלמה שהמקובל הוא שבוע, כאשר מונח גבס על אפו, על מנת שהעצמות יחלימו בצורה מיטבית.

  1. התופעות הנלוות וקשיים

ישנן לא מעט תחושות נלוות לאחר שעוברים ניתוח באף. תחושות כמו קושי בנשימה, נפיחות באף, מצבי רוח, גירוד באזור המנותח וכו'. בנוסף, לרוב יש שטפי דם ונפיחות מהיום השני. אך כל אלו הם מצבים טבעיים שיש לעבור בצורה המיטבית והרגועה ביותר.

ניתוח אף הוא תהליך נפוץ מאוד, תקופת ההחלמה אמנם לעיתים אינה נעימה וקלה, אך הבעיות נעלמות בהדרגתיות, ומושא התשוקה לאף חדש מתקבל.

Related Posts