shadow

 

שאלות נפוצות אודות ניתוח הגדלת חזה, סוגי השתלים הקיימים ומה צפוי לך לאחר הניתוח.

הוא נחשב לאחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בקרב נשים, ובשנים האחרונות התפוגג מעט ענן המבוכה ששרר סביב הנושא וכיום נשים מדברות יותר בחופשיות על הרצון להגדיל את החזה ולעבור ניתוח פלסטי. מה חשוב שתדעי על הניתוח? התשובות בהמשך המאמר.

למי מתאים ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה מתאים (כמעט) לכל אישה אשר אינה מרוצה מגודל החזה שלה או ממראהו, ופונה למנתח פלסטי במטרה לצאת עם חזה גדול ושופע. גם נשים שאין להן חזה קטן או שטוח, יכולות להתעניין בניתוח זה, מכיוון שעם השנים החזה צונח ומאבד את זקיפותו, ובמהלך ניתוח הגדלת חזה ניתן לבצע גם הרמת חזה וכך לעצב מחדש את השדיים שיהיו מורמות ומלאות.

אילו סוגי שתלים קיימים?

סוגי השתלים הנפוצים ביותר המשמשים כיום לניתוחי הגדלת חזה הם שתלי סיליקון במרקם ג'ל. ניתן לבחור בשתלי סיליקון עגולים המתאימים בעיקר למי שמעוניינת בחזה גדול ושופע או בשתלי סיליקון אנטומיים, למי שמעוניינת במראה טבעי וצורת שדיים מלאה והדרגתית. מכל סוג יש מידות שונות, ובמהלך פגישת הייעוץ הראשונית אצל המנתח, תוכלי לקבל הסבר מלא אודות סוגי השתלים, שיטות הניתוח ואיזה שתל מומלץ עבורך.

איך תוכלי לדעת כיצד תיראי לאחר הניתוח?

לא ניתן לדעת באופן מוחלט כיצד ייראו התוצאות של הניתוח, אך הרופא יוכל להמחיש לך באמצעות מדידות של שתלים בגדלים שונים, כיצד ייראה גופך לאחר הגדלת החזה. המדידה נערכת כאשר את לובשת גופיה צמודה בצבע עור, מול המראה, וההחלטה באיזה גודל לבחור תלויה בהתרשמותך מההדמיה ובשיקול דעתו של הרופא הפלסטי.

מה צפוי לך לאחר הניתוח?

ניתוחי הגדלת חזה נערכים תחת הרדמה מלאה, ולכן לאחר הניתוח תועברי להתאוששות, עד שהשפעת ההרדמה תתפוגג. לרוב אין צורך באשפוז ותוכלי להשתחרר לביתך באותו יום, אך הרופא יכול להחליט להשאירך אם הניתוח היה מורכב או מסיבות אחרות.

בימים הראשונים לאחר הניתוח תיתכן תחושת אי נוחות באזור הניתוח וגם כאשר תניעי את ידייך. כמו כן את עלולה לסבול מכאבים. אל תהססי להתייעץ עם הרופא לגבי נטילת משככי כאבים, עד שהכאבים יעברו . מבחינת ימי מחלה והיעדרות מהעבודה, כדאי להיערך לקראת מנוחה של שבוע עד עשרה ימים בבית, ולאחר מכן יש להימנע ממאמצים פיזיים מרובים. חזרה לפעילות גופנית ספורטיבית מלאה תתאפשר רק לאחר חודש חודשיים.

חשוב מאד לתת לגוף להחלים בקצב שלו ולהתכונן לכך שההחלמה היא הדרגתית ובכל יום תרגישי מעט טוב יותר. כדי לאפשר לגוף להחלים באופן מלא, עלייך למלא בקפדנות אחר ההנחיות שייתן לך הרופא המנתח.

כמו כן, תתבקשי להגיע למרפאה לביקורת לאחר הניתוח, בתאריך שנקבע. הרופא יבדוק את התפרים ויראה האם אזור הניתוח מחלים בהתאם לצפוי.

 

 

 

 

 

 

 

Related Posts