shadow

האם אתם בשלבי תכנון או בנייה מוקדמים של ביתכם? רוצים להבין יותר בחומרים שקבלן הבניין שלכם רוכש? קבלו מדריך מקוצר על עבודות טיח. רבים המושגים והמונחים שיזמים צעירים נתקלים בהם. קבלן הבניין מנהל עם לקוחותיו שיחות במהלך הבנייה על השלבים והחומרים הנדרשים כאשר לא כל אלה מובנים לקהל הרחב. כדי לבקר באופן יעיל יותר את עבודת הבניה, כדאי שתדעו גם אתם מה משמעותם של כל אלה.

אז מהו טיח טרמי ומה היתרונות שלו?

– מטרתו העיקרית של הטיח הטרמי היא לשפר את הבידוד הטרמי של המבנה. הולכת חום נמוכה מביאה לבידוד טוב. השימוש בטיח זה מומלץ בארצות חמות כדוגמת ארצות המזרח התיכון.

– שימוש בטיח טרמי מביא לחסכון בחשמל (ידידותי לסביבה) ולחיסכון כספי ניכר. על פי מחקר שנעשה, בית ישראלי ממוצע יכול לחסוך בצריכת האנרגיה השנתית שלו לפחות 22 אחוז. ההשקעה בטיח זה מוחזרת במהירות על ידי החיסכון הניכר.

הדרך הפשוטה ביותר להעניק למראה החיצוני של הבית שלכם מראה ייחודי היא בעזרת טיח חוץ. מבצעים שיפוץ או בונים בית חדש? אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל המידע לו אתם זקוקים בכל הקשור לעבודות טיח!

מגוון עבודות טיח מתקדמות

כאשר בוחנים את נושא הטיח החיצוני מגלים שיש אספקטים רבים הנכנסים לשיקול שבבחירת סוג הטיח. כדי להבטיח שהמראה הסופי יהיה נטול מסדקים וכדי לוודא שהטיח תואם את סוג הבלוקים בהם השתמשו בבניית המבנה יש לבחור בעל מקצוע מנוסה ומקצועי.

טיח חוץ מצריך עבודת הכנה של המשטחים עליהם תבוצע עבודת הטיוח, לאחר מכן יש להניח את השכבה הראשונה, שכבת הרבצה, אשר תורמת להגנה ולאיטום חוץ המבנה. השכבה השנייה היא השכבה המיישרת והשלב השלישי הוא שכבת הגמר הנקרא שליכט.

שכבת השליכט היא האחראית על המראה הסופי של חוץ המבנה. שם נכנס הטעם האישי שלכם לפעולה, תוכלו לבחור בין שלל צבעים ומרקמים שונים אשר יעניקו לביתכם את המראה הייחודי בו אתם מעוניינים.

לסיכום, עבודות טיח הם דבר חשוב מאוד בסיום שלב שיפוץ או אפילו בהתחלה כאשר אתם בוחרים עם קבלן השיפוצים את הצבע לשליכט הצבעוני או את הטקסטורה של הטיח, גסה או עדינה.

בנימה אישית

אנו רוצים להמליץ לכם על חברת טופ שיפוצים, אשר מובילה בתחום שיפוץ הבתים ופועלת בסינרגיה מלאה בין כל בעלי המקצוע הפועלים בה, אצל חברת טופ שיפוצים תמצאו את כל סוגי השיפוץ הקיימים החל מעבודת טיח פשוטה ועד לסגירת חוזה עם קבלן שלד לבניית בית החלומות שלכם, אז אל תהססו, הכנסו לאתר של טופ שיפוצים – www.top-renovations.co.il

 

Related Posts

כתיבת תגובה