shadow

אם הגעתם אלינו, כנראה שגם אתם נמצאים בעיצומה של למידה אינטנסיבית לקראת מועד הפסיכומטרי הקרוב, והגיע זמנכם לבצע רישום לבחינה הפסיכומטרית באופן רשמי. עד כה למדתם ושקדתם, אבל ברגע שתבצעו את ההרשמה פתאום הדברים יהפכו לאמיתיים יותר. שזה לא יטריד אתכם! הרי כבר עברתם את החלק המפחיד והצטרפתם לקורס, אתם משננים מילים מתוך שינה, ואת המשוואה מכיתה י"ב ששכחתם איך פותרים למדתם לפתור גם בלי דף נוסחאות. כבוד, אתם בדרך הנכונה!

איך מבצעים רישום לבחינה הפסיכומטרית

רישום לבחינה הפסיכומטרית מתבצע דרך האתר של המרכז הארצי לבחינות והערכה. חשוב לציין שמדובר בתהליך פשוט אך יש לשים לב ולבצע אותו בצורה קפדנית ומלאה, בכדי למנוע אי הבנות וסיטואציות לא נעימות:

  • מילוי הפרטים האישיים שלכם – זו לא הפעם הראשונה שאתם נתקלים בטופס הרשמה, וגם כאן תתבקשו למלא את שמכם הפרטי ואת שם המשפחה, כשם שהם רשומים בדרכון או בתעודת הזהות עמה תגשו לבחינה. כמו כן יש למלא כתובת אימייל מעודכנת ופעילה, טלפון, כתובת מעודכנת ועוד.
  • חשבו היטב על הנוחות שלכם – כמו שאתם ודאי יודעים, המבחנים הפסיכומטריים מתקיימים בתאריכים שונים, שעות שונות ומקומות שונים בכל רחבי הארץ. חשבו היטב על האופציה שתהיה לכם הכי נוחה, הכי פשוטה והכי אידאלית. המטרה שלכם היא להגיע חדים ומדויקים ככל הניתן, ועל כן מאפשרים לתלמידים לבחור את התנאים האידאליים עבור ההצלחה שלהם בבחינה. 
  • מה עושים עד הבחינה עצמה? – לומדים ומשקיעים! נכון שפסיכומטרי הוא משהו שניתן לחזור עליו, אבל למה לכם? תתייחסו אליו כמו פלסטר – פעם אחת ודי! זוהי תקופה אינטנסיבית ועמוסה מאוד, אתם עומדים להרגיש כמעט כאילו אתם רצים מרתון אמיתי. קחו נשימה עמוקה, ההצלחה תהיה שווה את שעות הלמידה וההשקעה שלכם.

תוך כמה זמן מקבלים תוצאות?

רישום לבחינה הפסיכומטרית אורך מספר דקות, אך תוך כמה זמן מקבלים את תוצאות הבחינה? בדרך כלל ההממוצע הוא בין חודשיים לשלושה, ותוכלו לבדוק אותם דרך האתר של המרכז הארצי. מלבד זאת, הציונים נשלחים למוסדות אקדמאיים ברחבי הארץ, כך שזו גם ההזדמנות שלכם להתחיל לבחון אותם ולכוון את עצמכם בהתאם לדרישות המוסד שמעניין אתכם.