shadow

בשוק ישנם מאות אלפי מפתחי אפליקציות לטלפונים סלולאריים וקשה להשיג הצלחה עם האפליקציה. התחרות גבוהה, השוק עמוס ועוסק והאפליקציה שלכם בקלות יכולה ללכת לאיבוד ולהיעלם. על מנת למשש את הפוטנציאל של האפליקציה שלכם עליכם לענות על השאלות הבאות:

 

  1. איך אתם מוודאים שהדירוג של האפליקציה שלכם תהיה מספיק גבוהה בשוק האפליקציות על מנת שתקבל חשיפה אורגנית?
  2. איך תבטיחו לעצמם מספיק הורדות של האפליקציה – הורדות אשר יכניסו כסף לעסק שלכם?
  3. איך תוודא שקהל היעד שלכם מוריד את האפליקציה שלכם על מנת שתהיה לאפליקציה איכות שימוש גבוהה?

ברשימה שלמטה רשימה של 5 אסטרטגיות שיווק שלא ייגזלו את כל תקציב השיווק שלכם והוכיחו את יעילותם לאורך זמן מול שוק דינאמי ומשתנה:

שיווק ברשתות חברתיות

ללא קשר לגודל, לכל חברה או ארגון צריכה אסטרטגיית שיווק מדיה חברתית. ישנם מספר יתרונות במדיה חברתית – היא לא רק מעלה את המודעות למותג שלכם אלא גם מציגה את הפן האישי של האפליקציה שלכם אשר תמשוך את קהל היעד הנכון לאפליקציה שלכם.
בנוסף, מדיה חברתית היא כלי תקשורתי רב עוצמה עבור מפתחים ומשתמשים כאחד. האפשרות לתקשר עם המשתמשים שלכם היא פקטור קריטי לבניית ביקורות חיוביות לאפליקציה שלכם בחנות האפליקציות.

רשתות פרסום

האם שקלתם כבר להשתמש ברשת פרסום כלשהי לפרסום האפליקציה והעלאת ההכנסות?
ישנן חברות פרסום שכיום מציעות את האפשרות לפרסם לכם את האפליקציות דרך קמפיינים ממוקדים, דרך פרסום באפליקציות ובאנרים. חברות כמו פריון הישראלית למשל פיתחו פלטפורמת פרסום במיוחד לאפשר למפתחים וחברות לנהל את הקמפיינים של האפליקציות שלהם ביעילות ובקלות.

שיווק אורגני

שיטת דירוג האפליקציות בחנות של אפל ובחנות גוגל פליי של אנדרואיד עובדות בצורה שונה –חשוב להבין את ההבדלים ביניהם על מנת להבטיח לעצמכם חשיפה מקסימאלית בכל אחד מהחנויות.
בחנות של אפל ניתן לשפר דירוגים על ידי קישורים ממומנים, בחנות של גוגל הדירוג מסתמך יותר על הורדות ושימוש.

שמירה על משתמשים

אחד מהטריקים הוותיקים ביותר שיש – תתנו הטבות למשתמשים נאמנים ותתנו להם להרגיש מיוחד.
דרך האפליקציה שלכם, אתם תוכלו לשלוח הודעות והצעות מיוחדות עם הטבות ייחודיות החל מהנחות על מוצרים, קופונים או נקודות בונוס במשחקים שונים.
האפשרויות הן אינסופיות ולא צריכות לעלות לכם שקל.

 

בניית אימפריה של אפליקציות

מי יכול לשווק את החברה שלכם יותר מכם? הדרך הטובה והנפוצה ביותר לשיווק עצמי היא דרך האפליקציות שלכם. אתם יכול להציג לגולשים אפליקציות חדשות דרך התראות ובאנרים דרך האפליקציות הקיימות שלכם ובכך לגרום לגולשים להוריד ולנסות את האפליקציות החדשות שלכם.

 

לסיכום

כל אחד מהאופציות שמוזכרות למעלה יכולות לעזור לכם לבנות אסטרטגיית שיווק לאפליקציית המובייל שלכם שלא מצריכה תקציבי ענק. וכמו כל אסטרטגיית שיווק, אתם תגלו שכל טקטיקה מצריכה התמדה, השקעה של זמן וניטור מתמשך.

 

Related Posts