
השקיות שאתה מגיש ללקוחות שלך כאשר הם נכנסים לחנות ומבצעים קניות, הן חלק בלתי נפרד מהשירות ומחוויית הקנייה. יכול להיות שכמו עסקים רבים גם אתה הסתמכת עד עכשיו על שקיות פלסטיק פשוטות, ואולי אתה מחפש להחליף אותן באפשרויות אחרות כמו שקיות נייר או שקיות בד. בשורות הבאות נסביר מדוע דווקא שקיות בד יכולות לעזור למיתוג העסק.
במה בעצם מדובר?
ראשית חשוב לדעת שכאשר מדברים על שקיות בד מתכוונים למעשה למוצר שנקרא אל-בד, כלומר שקיות שמכינים אותן מחומר סינטטי ארוג ולא ארוג. את השקיות אפשר להזמין בקשת רחבה של צבעים, גדלים, עיצובים והתאמות אישיות, ותוכל לספק אותן ללקוחות במקום שקיות הפלסטיק. היתרון החשוב ביותר של שקיות אלו טמון בכך שהן מתאימות לשימוש רב-פעמי בזכות העמידות הגבוהה שלהן, והן גם הרבה יותר עמידות וחזקות מה שמאפשר לאחסן בהן ולסחוב חפצים ומוצרים שונים. מעבר לכך מדובר גם בשקיות בעלות נראות הרבה יותר טובה מאשר שקיות פלסטיק.
התרומה של שקיות בד למיתוג
בשנים האחרונות עברו בעסקים רבים לשימוש בשקיות בד מסיבות שונות, ובעיקר בגלל תרומתן למיתוג. קודם כל, אנו חיים בתקופה בה המודעות לאיכות הסביבה עולה כל הזמן והדבר הופך לחשוב יותר ויותר עבור הלקוחות, שמרביתם יודעים ששקיות הפלסטיק הן מזהמות משמעותיות של הסביבה. לכן עסק המציע שקיות בד נחשב ליותר "ירוק" ומתקדם והדבר מקנה יתרון לצרכים שיווקיים.
בנוסף לכך מדובר כאמור בשקיות הרבה יותר עמידות וחזקות משקיות הפלסטיק, וכך גם הרבה יותר שימושיות. הלקוחות לוקחים אותן אל מחוץ לבית גם במצבים אחרים כמו יציאה לקניות בחנויות אחרות, יציאה לטיולים, הסתובבות ברחוב וכן הלאה. לכן כאשר אתה מדפיס על שקיות בד את שם העסק הלוגו שלו או תכנים אחרים, הן הופכות עבורך לשלט פרסומי מבלי שאתה משקיע בעלויות הפרסום לאורך תקופה ממושכת.
מלבד זאת מדובר גם בשקיות שנראות כמו בהרבה יותר טוב משקיות הפלסטיק. הן הרבה יותר מכובדות ועכשוויות והדבר משפיע כמובן על התדמית של בית העסק ועל שביעות הרצון של הלקוחות. במילים אחרות, שקיות בד מאפשרות לך בו זמנית לשפר את השירות ואת חוויית הקנייה של הלקוחות וגם לשפר את המיתוג שלך מול לקוחות קיימים ומול קהלים חדשים הנחשפים לשקיות אלו במצבים ובאירועים שונים.
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.