shadow

בשעה טובה ומוצלחת, אנו שמחים לבשר לכם שחזרנו לפעילות מלאה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. אנו חוזרים לחגיגה מלאה של בר מצווה בכותל, שמתחילה עם תהלוכת נגנים שבמרכזה ישנה להקה הכוללת מתופפים בכותל. תהלוכת הנגנים  מתחילה מהירידה מהאוטובוס, עוברת מספר שלבים ומסתיימת בבידוק הביטחוני הסמוך לרחבת הכותל. במשך כל התהלוכה, אנו מנגנים, שרים, רוקדים, מברכים ועושים הכי שמח בעולם. חתן בר המצווה באמת מרגיש כמו מלך. אנו גם מצרפים אל התהלוכה כל מי שנמצא באזור. תיירים, חיילים, עוברי עורך ועוד. כל אלה מתווספים למעגלי הריקודים ומגדילים את השמחה. במהלך התהלוכה אנו גם מצרפים בובת חסיד שמקפצת, רוקדת ומרימה את האירוע.

איזה הרכבי נגנים אנו מציעים

ישנם מספר הרכבים של נגנים, שניתן לשלב בהם מתופפים בכותל. לרוב ישנם שני נגנים. ניתן להזמין גם שלושה נגנים, מתאים לאירוע גדול, או נגן אחד, שמתאים לאירוע מצומצם.

  • ההרכב המזרחי – הרכב זה כולל שני נגנים שבאים עם תופים ושופרות. הנגנים יכולים לנגן שני סוגים של שירים, כמובן לפי התאמה לקהל. הסוג המזרחי כול שירים מזרחיים כגון שבחי ירושלים, ישמח חתני, מברוק עליק ועוד. הסגנון הארץ ישראלי כולל שירים כמו, סימן טוב ומזל טוב, עוד אבינו חיי, הבנו שלום עליכם, הבה נגילה ועוד. אנו כמובן משלבים בין הסגנונות ועושים מגוון רחב של שירים, הכול כדי שתהיו שמחים.
  • ההרכב המשולב – ההרכב הזה כולל קלרינט ותוף, ביחד עם שופרות. זהו שילוב שמתאים גם למשפחות מזרחיות וגם למשפחות אשכנזיות. ניתן לשלב גם מוזיקה מזרחית וגם כליזמרים. זה שילוב מנצח שעושה מגוון גדול של מוזיקה שמחה ומרגשת.
  • שילוב כליזמרים – השילוב הזה הוא שילוב של שני סוגים של כליזמרים. או קלרינט ואקורדיון או קלרינט וכינור, כמובן עם שופרות. זהו שילוב שנותן מוזיקה עדינה ושמחה שניתן לנגן איתה את כל השירים. זהו שילוב שאין אותו הרבה בכותל והוא נותן אווירה ייחודית ושמחה. לא רק משפחות אשכנזיות יכולות ליהנות מהכליזמרים, גם ספרדים בהחלט יוכלו ליהנות ממוזיקת כליזמרים משובחת ושמחה.

חשוב שיהיו נגנים מקצועיים

אנו מעסיקים רק את הנגנים הכי מקצועיים ניתן לראות את זה כאן באתר של כינור דוד, נגנים שיודעים לא רק לנגן בצורה משולמת אלא גם לאלתר ולזרום עם הקהל. אנחנו לא מביאים מתופפים בכותל שרק יודעים לנגן מוזיקה מוכנה מראש. הנגנים שלנו משתלבים עם הקהל במהלך התהלוכה ומשנים סגנונות ושירים כל הזמן. התהלוכה שאיתה נכנסים לכותל זה דבר דינאמי וחיי שפעם אחת הוא שמח, פעם אחת הוא מרגש ופעם אחת הוא חודר לנשמה. כל שינוי באווירה מצריך מהנגנים להתאים את עצמם בצורה מהירה ומדויקת. לכן, אנו מביאים רק נגנים מקצועיים ומנוסים, נגנים שיודעים לעשות שמח בתהלוכות, לא נגנים שרק יודעים לעמוד ולנגן. חשוב לנו לדעת מראש איזה סגנון מוזיקה אתם רוצים, ככה נוכל לתאם בשבילכם את צמד הנגנים המושלם לאירוע  שלכם. אנו נשמח לענות על כל שאלה שתהיה לכם בנושא.

אנו שמחים להציע לכם שירות של להקה שתעשה לכם אירוע מושלם שישכיח מכם את השנה הקשה וייתן לכם אנרגיות לשנים הבאות שיהיו רק עם בריאות, שמחה ונחת.

Related Posts

כתיבת תגובה