shadow

הגעה של תינוק חדש לעולם היא תקופה משמחת אך מאוד מלחיצה ומבלבלת,  חשוב לוודא שיש לכם את כל מה שאתם צריכים בכדי לטפל בתינוק בדרך הטובה ביותר. ישנן המון הכנות, קניית ביגוד מתאים, קריאת ספרי הורות, הכנת חדר לתינוק, לדאוג לבקבוקים, חיתולים ועוד.במאמר הבא נספר לכם מהם הדברים החשובים ביותר שכדאי לדאוג להם לפני הגעת התינוק.

הנקת התינוק

הנקה היא הדרך הטובה ביותר להאכיל תינוק, ההנקה היא החלק החשוב ביותר ביום של התינוק. אם הוא לא יאכל, הוא לא יגדל ויתפתח בצורה טובה.

כדאי  להאכיל תינוקות בתדירות שבה הוא רוצה, כל שעתיים בימים הראשונים, אך ניתן להפחית זאת לכל שלוש שעות או ארבע שעות ככל שהזמן עובר.

חשוב להתכונן לבואו של תינוקך על ידי קניית הציוד הנדרש מראש, אלו הדברים שתצטרכי:

-חזיית הנקה נוחה

-רפידות הנקה

-כרית הנקה

-משאבת חלב

-שקיות ובקבוקים לאחסון חלב אם

חיתולים

כובן שתצטרכי לדאוג לחיתולים עד שהתינוק יגדל מספיק כדי לשלוט על צרכיו וללכת לשירותים, אך עד אז יש לך עוד כמה שנים. כדאי לבחור בחיתולי טטרה, אלו חיתולים רב פעמיים.

חיתולי טטרה הם אלטרנטיבה מצוינת לחיתולים חד פעמיים, הם הרבה יותר ידידותיים לסביבה.הם יותר נעימים לעור התינוק שלך מכיוון שחיתולי טטרה הם רכים וסופגים. ניתן להשתמש בחיתולי טטרה עם שימוש בכיסוי חיתול להגנה נוספת. ניתן לכבס אותם בקלות במכונת הכביסה.

נשיאת התינוק

מרגע לידתו של התינוק, אתם צריכים להחזיק אותו על מנת להביא אותו ממקום למקום, כדי לעשות זאת בצורה נוחה ובטוחה אנחנו ממליצים להשתמש בבייבינסט , זהו מנשא המאפשר לשאת את התינוק במצב טבעי. משקל התינוק מתחלק על גבי הגב והירכיים, בניגוד לתמיכה מצד אחד של הגוף.

המנשא שומר על הידיים שלך חופשיות, כך שתוכלי לעשות דברים נוספים תוך כדי נשיאת התינוק, וזה בריא יותר לגב שלך, לעומת נשיאת התינוק בידייך, לאורך זמן.

צילום: FREEPIK

יתרונות הבייבינסט:

– עוזר לתינוק לישון טוב יותר -הוא  מספק מרחב בטוח לתינוק

– שומר על חום הגוף של התינוק בלילות קרים

– עוזר לך לנוח קצת, זה לא קל להחזיק את התינוק במשך הרבה זמן.

עריסה

עריסה היא הדבר הראשון שתצטרכו לקנות. זוהי החלטה מאוד חשובה המשפיעה על השינה של תינוקך, לכן חשוב לבחור בצורה נכונה. כדאי לבחור בעריסה עם גלגלים כדי שתוכלי להעביר אותה בקלות בין החדרים השונים בבית.

בטיחות התינוק שלך היא בעלת חשיבות עליונה. העריסה צריכה להיות עשויה מחומרים בטוחים, לעמוד בכל תקני התעשייה ולהיות בגודל המתאים לכניסה ויציאה דרך משקוף דלת. יש כמה עריסות עם גובה קבוע בעוד שאחרות ניתנות להתאמה וניתן להתאים לכל גובה. עריסה איכותית יכולה להחזיק מעמד כמה שנים ולכמה ילדים.

בטיחות

כדאי לוודא שיש לכם בית בטוח ובריא שמוכן לתינוק החדש. פירוש הדבר עשוי לבצע שינויים מסוימים בבית, כמו להיפטר מכימיקלים רעילים או לוודא שאין סכנות בחדר השינה או בסלון. כדאי גם לוודא שאין חפצים חדים באזור ושכל הרהיטים יהיו יציבים מספיק לתינוק.

כדאי תמיד להחזיק בהישג יד ערכת עזרה ראשונה למקרה חירום ולוודא שלכל שקעי החשמל בבית יש כיסויים כך שהתינוק לא יוכל להכניס את אצבעותיו פנימה.

לסיכום

כולנו היינו שם עם התינוק הראשון שלנו. הפעם הראשונה בה אנו מתמודדים עם ההבנה שאנו נהיה אחראים לחייו של אדם אחר במשך 18 השנים הבאות היא מרתיעה. אנחנו מתחילים להבין שאנחנו צריכים ללמוד איך להאכיל אותם ולשאת אותם ולהלביש גם אותם! זה יכול להיות מאוד מלחיץ אך זו גם יכולה להיות חוויה נפלאה.

אם תתכוננו כראוי, תדאגו לצרכי התינוק, ההנקה, שינה טובה, ציוד איכותי ונעים לעורו הרגיש, זו יכולה להיות חוויה חיובית.

Related Posts

כתיבת תגובה