shadow

מוצרי טיפוח הם מסוג הדברים שבעבר היו נחשבים ל"נשיים" באופן מובהק, והשימוש בהם אפיין בעיקר את בנות המין הנשי. תפיסה זו נראית כיום מיושנת, וכבר מזה זמן רב למדי, גברים רבים בכל הגילאים גילו את עולם טיפוח העור והגוף, ומשתמשים בתכשירים וקרמים שונים לשם כך.

הגבר המטופח אף קיבל לזמן מה את הכינוי "מטרוסקסואל", אך נדמה שכיום כל גבר כמעט יכול להיחשב ככזה, ולכן ההגדרה הזו מעט מיותרת. במקביל לעלייה של כמות הגברים שמשתמשים במוצרי טיפוח, חלה עלייה גם בכמות ובמגוון של המוצרים שמוצעים עבורם בשוק. יותר ויותר חברות פארם וקוסמטיקה משקיעות בליינים של מוצרים שפונים לגברים, והן עושות זאת מפני שקיים לכך שוק עבורן.

גם במרחב הדיגיטלי, ניתן לראות יותר ויותר קמפיינים של שיווק באינטרנט, שמפרסמים מוצרי טיפוח לגברים, ולא רק כאלה שפונים לנשים באופן מובהק. הפרסום במדיה הדיגיטלית וגם באמצעי התקשורת המסורתיים פונה במפורש כיום גם לגברים, בכל מה שקשור למוצרי טיפוח. זאת מכיוון שכמות הגברים הדואגים לטיפוח העור והגוף נמצאת בעלייה מתמדת, ומגמה זו צפויה להמשיך גם בעתיד.

הסיבה העיקרית לכך שמוצרי טיפוח לגברים שונים מאלה הפונים לנשים, היא שישנם הבדלים בין עור נשי לעור גברי, וישנן פעילויות טיפוח ייחודיות שאופייניות לכל מגדר.  העור אצל גברים הוא עבה יותר ואלסטי יותר, וגם נוטה להתקמט בגיל מאוחר יותר. לכן, יש צורך במוצרי טיפוח שמתאימים לסוג העור הזה, כדי לתת מענה מלא לעור הגברי.

כדי לעשות מעט סדר בשפע מוצרי הטיפוח הקיימים בשוק, אספנו עבורכם את מוצרי הטיפוח הבסיסיים והחשובים ביותר לגברים, כך שתוכלו גם אתם לוודא שאתם מעודכנים ובקיאים בנושא.

קודם כל – דיאורדורנט

מוצר הטיפוח הבסיסי ביותר לגברים, שאותו מכירים כולם, הוא הדיאורדורנט. דיאורדורנט משמש להפצת ריח טוב ונעים, ולמניעת ריח של הזעה באזור בית השחי. מכיוון שזהו מוצר הטיפוח הבסיסי ביותר, כל גבר צעיר מתחיל להשתמש בו כבר בגילאי העשרה, בדרך כלל. כאשר בוחרים דיאורדורנט לשימוש קבוע, חשוב לא רק לבחור על פי הריח שלו, אלא גם על פי הסוג שלו והיכולת למניעת הזעה מוגברת.  בסופו של דבר, מדובר בתכשיר טיפוח חשוב מאין כמוהו, שמשמש כל אדם בעל מודעות חברתית וסביבתית.

מוצרי טיפוח לגילוח

תחום טיפוח בסיסי נוסף שמאפיין גברים הוא הגילוח, ולכן מוצרי טיפוח לגבר כוללים גם ג'לים לגילוח ותכשירים שנועדו לאחר ההתגלחות. גילוח הפנים הוא פעולה שאותה מבצעים מאות מיליוני גברים בעולם מדי יום (אם לא יותר מכך). כל גבר שאינו מגדל שפם או זקן, מכיר את תכשירי הגילוח הבסיסיים. אך לא כל הגברים יודעים כי לעובדה שהעור נותר יבש ומגורה לאחר הגילוח, יכול להיות פתרון מצוין. מכיוון שעור הפנים, לאחר הגילוח, יבש ונוטה לאדמומיות, אפשר בקלות למרוח עליו קרם שיעניק לו את הלחות הנדרשת, כדי ליצור מראה נקי, נעים והומוגני.

קרמים לפנים ולגוף

העור של גברים נוטה להתייבש בקלות רבה יותר מזה של נשים. כדי לגרום להתחדשות של תאי העור וכדי להעניק לו את הלחות שהוא דורש, כדאי להשתמש בקרם גוף הכולל שומנים טבעיים. השימוש בקרם גוף אינו טבעי כל כך לגברים רבים, אך אולי הגיע הזמן להפסיק להתבייש ולהתחיל לטפח גם את עור הגוף, וליהנות מעור נעים ולח יותר במשך כל שעות היום.

שמפו איכותי על בסיס שמנים טבעיים

השיער שעל הראש הוא נושא רגיש מעט עבור גברים רבים. אך בכל זאת, עבור אותם גברים שמטפחים רעמת שיער, חשוב לשמור על הברק והמראה שלו, וגם לשמור על חיוניותו. לשם כך, יש צורך בשימוש בשמפו איכותי, שיוסיף לחות לשיער וישמור עליו. סוגי שמפו שונים מכילים שמנים טבעיים, והם המומלצים ביותר לשמירה על השיער לאורך זמן. בנוסף לכך, רצוי להשתמש גם בשמפו מונע קשקשים, במקרים שבהם סובלים מבעיה זו.

טיפוח הזקן והשפם

מוצרי טיפוח פופולריים כיום לגברים הם מוצרי טיפוח לזקנים ולשפמים. הגבר המודרני, שמשקיע זמן רב יותר ותשומת לב רבה יותר במראה שלו, זקוק לעזרים לעיצוב הזקן, כדי לשמור על מראה מעודכן. לשם כך קיימים לא מעט מוצרי טיפוח שימושיים של חברות שונות, והם מצטרפים לשאר מוצרי הטיפוח לגברים המודעים של ימינו.

 

Related Posts

כתיבת תגובה