shadow

כאשר ישנה סתימה בביוב, ולא ידוע מקום הסתימה, הפתרון הקל, הפשוט, והיעיל ביותר הוא לאתר את מקום הסתימה באמצעות צילום קווי ביוב. מדובר בטכנולוגיה חדשנית אשר מפחיתה מאוד את הטרחה, הזמן, והלכלוך של פתיחת סתימות רגילה.

סתימות ביוב הינן עסק לא פשוט והן יכולות להוות מטרד חמור מאוד לפעמים. הן יכולות לגרום להצפה של מי ביוב, ולפיכך להעלות ריחות רעים הגורמים לפגיעה חמורה באיכות החיים של כל מי שחי בקרבת מקום. בנוסף, הן יכולות למשוך מזיקים ולגרום להפצת מחלות. לכן חשוב לפתור את הבעיה ולפתוח את הסתימה מהר ככל האפשר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לצלם את קווי הביוב וכך למצוא את מקור הסתימה בקלות.

כיצד מתבצע צילום קווי ביוב?

אינסטלטור המתמחה בצילום קווי ביוב מכניס את המצלמה לצינור הביוב באמצעות צינור שמוצמדת מצלמה זעירה לקצה שלו. האינסטלטור רואה את כל מה שנמצא בתוך צינור הביוב באמצעות מסך טלוויזיה הקולט בזמן אמת את שידורי המצלמה שבתוך הביוב. כך הוא יכול לדעת את מיקום הסתימה והגורם לה באופן מדוייק, כפי שלא ניתן לעשות בלי מצלמת קווי ביוב. כאשר מתגלה המקור ומקום הסתימה, האינסטלטור יכול לטפל בה ולפתוח אותה בצורה ממוקדת, מבלי לגרום לנזק רחב היקף ותוך מינימום טרחה ואי נוחות לתושבי הסביבה.

כיצד פותרים את הסתימה לאחר שהתגלתה?

אינסטלטור שביצע צילום קווי ביוב וגילה את מקור הסתימה ואת מיקומה, יכול להחליט, באמצעות הנתונים המדויקים האלה כיצד לפתור את הבעיה. אם מדובר בעניין נקודתי, הוא יכול לפתוח את הסתימה מבלי להחליף את כל הצינור, כך שעלות פתרון התקלה יהיה נמוך בהרבה. אפשר לפתוח את הסתימה בעזרת לחץ מים גבוה למשל, או בעזרת מכשיר נחש – סוג של צינור חזק הנכנס לעומק צינור הביוב ופותח את הסתימה.

יתרונות צילום קווי הביוב

אינסטלטור המשתמש במצלמת קווי ביוב יכול להימנע מהרס צינורות לא נחוץ, אשר נעשה כדי למצוא את מקור הסתימה כאשר אין מצלמה. בנוסף, היא יכולה לחסוך זמן רב ולכן גם כסף.

כתיבת תגובה