shadow

הקיץ כבר מזמן איתנו וכולנו מבינים עד כמה חשוב להרבות בשתייה. כמובן שאפשר גם לשתות מי ברז ומים מהמקרר, אך כידוע רבים מעדיפים ליהנות מבר מים המעניק מים צלולים, קרים וחמים, עם סינון מצוין ונוחות תפעול. השאלה היא רק איזה בר מים מתאים לכם.

המון אפשרויות בשוק

אם תחפשו בר מים בשוק תגיעו עד מהרה לעשרות אם לא מאות אפשרויות שמציעות החברות השונות כגון אפיקים, נעם, תמי, מי עדן וכדומה. כמובן שיש הבדלים בין המכשירים השונים ויכולותיהם, וגם יש הבדלים בחבילות הכוללות למשל הובלה, התקנה, סנן מיקרו פילטר, טכנאי לשנה ועוד. יתר על כן, כל חבילה מוצעת לתקופות משתנות ובעלויות שונות, ולכן אין פלא שאנשים מתבלבלים. אם לא די בכך, כאשר מתקשרים אל נציגי החברות שומעים לא מעט הצעות וחבילות, ולא ברור איזו הצעה היא המשתלמת ביותר, איזה מכשיר באמת נותן מענה לצרכיכם, והאם אתם לא משלמים יותר על משהו שאינכם צריכים.

אז קודם כל, חשוב לדעת שישנם אתרים שכבר עשו לכם את כל העבודה, כלומר ביצעו סקר שוק מקיף עבור בר מים ומציגים את התוצאות בצורה ברורה מאוד. למעשה, זוהי מומחיותם של אתרים אלו שאנשיהם יושבים על הטלפון, מתקשרים לחברות למען הצרכנים, יורדים לפרטי הפרטים של ההצעות, ומגישים את אלו שהן המשתלמות והטובות ביותר בשוק. יתרה מכך, באתרים כאלו כבר מארגנים עבורכם את התוצאות בצורה שמקלה ומקצרת את החיפוש, למשל לקטגוריות של מים מינרלים בכדים גדולים או קטנים, ברי מים המתאימים לשמירת שבת, מערכות לטיהור מים, מי ברז מסוננים וכדומה. בחלקם יש אפילו קטגוריה של החבילות הפופולאריות ביותר שמבוססות על חוכמת ההמונים, כלומר החבילות שמרבית הצרכנים העדיפו עבור עצמם.

כמה דוגמאות

כאמור, יש בשוק הרבה מאוד הצעות עבור ברי מים ומובן שלא ניתן לסקור את כולן במאמר זה. על מנת לסבר את האוזן לגבי עלויות ומחירים נביא לדוגמא את מיני בר פלטינום אדום של אפיקים, בחבילה לשלוש שנים עם מכשיר המתאים לשימוש במים הקרים בשבת, וכולל הובלה, התקנה וסנן מיקרו. חבילה זו עולה בסך הכל 1,044 שקלים עם פריסה ל- 36 חודשים, עם אחריות לשנה ודמי התקנה של 190 שקלים. דוגמא נוספת היא בר מים נעם 1 המתאים לשימוש במים הקרים והחמים בשבת, בחבילה לשלוש שנים שעולה 2,844 שקלים ופריסה ל- 36 חודשים.

Related Posts

כתיבת תגובה