shadow

כשאנשים מוזמנים לאירוע, הדבר שהם בתור אורחים הכי מצפים לו הוא כמובן שלב האוכל. בחירה נכונה של קייטרינג לאירוע, יכולה בהחלט לקבוע האם שלב האוכל באירוע יעבור בהצלחה מסחררת או לא. כיום, אנשים רבים מעדיפים ובוחרים לשכור שירותי קייטרינג עבור אירועים רבים, בהם: חתונות, אירועי בת מצווה ובר מצווה, חינות, ערבי חברה ועוד. השפים המיומנים בענף זה, יכינו עבור האורחים ערב שכולו חוויית טעמים בלתי נשכחת.

האוכל יכול להיות בסגנונות רבים ולהגיע ממטבחים שונים מכל העולם, כאשר ישנן חברות קייטרינג המתמחות בקייטרינג גורמה, קייטרינג חלבי, קייטרינג בשרי, קייטרינג צמחוני, קייטרינג טבעוני ועוד. הקייטרינג למעשה תמיד כולל את האוכל, אך פעמים רבות הוא גם כולל את המלצרים ואת המגישים שיספקו את הארוחה עבור האורחים.

לאחר שהחלטתם להפיק אירוע, סגרתם מקום בו תערכו את האירוע ועכשיו כל שנותר לכם הוא להשלים את נושא הקייטרינג. אם הנכם מאזור רמת הגולן ומתלבטים באיזה קייטרינג ברמת הגולן כדאי לכם לבחור, מומלץ שתקראו את הטיפים הבאים.

להלן טיפים לבחירה נכונה של שירותי קייטרינג

  • טעימות – העיקרון המנחה בבחירת קייטרינג הוא שחשוב להגיע לטעימות בהן תוכלו לנסות בעצמכם את המנות המוצעות על ידי הקייטרינג. בטעימות תוכלו לנסות את מגוון המנות ולבחור מתוכן את המנות שהכי אהבתם. כמובן שכך גם תוכלו להתאים את האוכל עבור האורחים שיגיעו.
  • גודל החברה – גודלה של חברת הקייטרינג הוא לאו דווקא זה שיהפוך אותה לטובה ביותר. גם חברות קטנות משתמשות במזון טרי המספק חווית טעמים נהדרת.
  • התאמה לעונה – קייטרינג צריך להתאים לעונה בה הוא מתבצע. בעונת החורף, עדיף לכלול בתפריט נזידים, תבשילים חמים ומרקים, בעוד בקיץ עדיף לבחור באוכל קר שיצנן את האווירה ואת האורחים.
  • הזמנות בדקה ה-90 – חשוב להימנע מהזמנת קייטרינג ברגע האחרון, אך אם נקלעתם למצב כזה וודאו היטב כי חברת הקייטרינג פנויה וערוכה להגיע עם כל בקשותיכם לאירוע.
  • כמות האוכל – טעות נפוצה היא להזמין כמות מנות בהתאם לכמות האורחים שצפויה להגיע. טעות שכזו עלולה ליצור בעיה במקרה שמגיעים יותר מוזמנים מהצפוי, ולכן כדאי להזמין מעט יותר מנות מכמות האורחים אותה אתם צופים שתהיה.

אז אם הנכם מעוניינים בשירותי הסעדה ברמת הגולן, חפשו אחר קייטרינג ברמת הגולן שיענה על דרישותיכם ויתאים את המנות שיוגשו במיוחד עבורכם. זכרו כי יש הרבה חברות קייטרינג באזור רמת הגולן, ולכן כדאי לבדוק אצל מספר חברות ולבחור את המתאימה ביותר עבורכם.

Related Posts