shadow

יותר ויותר אנשים מעדיפים כיום לבחור בקייטרינג חלבי, ולאפשר לעצמם מרחב נשימה לא רק ברמה הכלכלית, אלא גם במגוון המנות האפשרי ללא הגבלה של כשרות שכן אין בשר בתפריט, וכמובן ברמת הבריאות ותחושת השובע.

עם העלייה הברורה ברמות המודעות לבריאות וגל השינוי לתזונה בריאה וקלה יותר, ארוחות בשריות כבדות הופכות מעט פחות פופולאריות, בעיקר באירועים בהם אנשים מעדיפים להישאר קלילים למדי בכדי ליהנות מהאירוע כולו, ולא רק מהאוכל.

אם אתם מחפשים אירוע מהנה, עם מגוון אדיר של מנות, הרי שהבחירה בקייטרינג חלבי לא תפתיע אף אורח יותר, שכן הורגלנו לכך, ובצדק.

קייטרינג חלבי ומגוון

ישנו גבול במגוון המנות הבשריות שניתן להוציא ולאכול, ולגבול זה מגיעים די מהר. מנגד, עולם הקייטרינג החלבי מאפשר מגוון עצום של מנות, ולאחר מכן גם לא מגביל את הקינוחים שכולנו אוהבים.

עולם הבשרים כבודו במקומו מונח, אך כל שף וטבח מקצועי יודע היטב כי המגוון האדיר הקיים בעולם הקייטרינג החלבי רחב אינספור מונים מעולם המנות הבשריות.

אם אתם רוצים לאפשר לאורחים שלכם מגוון וחופש בחירה, ולדעת כי כולם מרוצים, שהרי בסופו של יום האוכל הוא הבסיס העיקרי להצלחת האירוע, מנות חלביות בקייטרינג שלכם הן המנות המוצלחות ביותר.

מאפים חלביים, מטבלים שונים, פשטידות, קישים ועוד, ומבלי להגביל את השף בדבר, פרט לשימוש בבשר – מתנה אדירה לכם ולאורחים שלכם.

בוחרים במנות – בוחרים במגוון

אחד הטריקים החשובים בבחירת מנות לאירוע מוצלח היא לזכור תמיד שלא רק אתם מגיעים, ובכלל, רוב הסיכויים הם כי אתם תאכלו פחות מכולם, כי אתם מארגנים את האירוע (נכון בעיקר, אך לא רק בחתונות).

לכן, כשאתם ניגשים לימי הטעימות ובחירת המנות, נסו לדאוג שיהיו מכל הטעמים – חמוץ, מלוח, מר, מתוק, חריף, כדי שכל אחד מבאי האירוע ימצא לפחות מספר מנות שונות וייהנה מהמגוון.

נכון, גם לכם חשוב שיהיה טעים, אך אתם אוכלים רק מספר מנות, ואילו שאר האורחים, כל אחד וצלחתו הוא. הקשיבו לעצות השף, ואפשרו למגוון להציג את עצמו – לכם, ולאורחים שלכם, לאירוע מושלם.

Related Posts