shadow

החיים מציבים אותנו לפעמים בפני סיטואציות מביכות כמו דלת של רכב או דירה שאנו לא מצליחים לפתוח. במקרים לא מעטים המצב שבו אנו מצויים מצריך היענות מידית, מכיוון שבלי מנעולן מקצועי לא נוכל להיכנס לרכב ולנסוע לעבודה או לצאת מהבית ולהיכנס אליו. מרבית המנעולנים מודעים לצורך הדחוף לפרוץ דלת, ולכן הם זמינים בדרך כלל במתכונת של 24/7. שירותי המנעולן נפרסים לאורכה של כל המדינה, ממטולה ועד אילת, אנחנו רק צריכים לדעת מי המנעולן המתאים לדרישותינו.

למצוא מנעולן זמין

איך ניתן למצוא מנעולן שיגיע עוד היום? כיום לחברות רבות ישנו אתר אינטרנט זמנין ומנעולנים רבים מפרסמים את שירותיהם באתרי עסקים ואף בעמודי פייסבוק. ליד כל פרסום כזה נין לראות לפעמים שכתוב זמינות 24/7. כך, שאם נתקעתם מחוץ לדלת ביתכם, פשוט הוציאו את המכשיר שלכם (אתם בלאו הכי מסתובבים אתו כל הזמן, נכון?) והקלידו את מילות החיפוש "מנעולן 24/7" בציון אזור מגוריכם. תוצאות החיפוש מציגות בדרך כלל את הטלפון של המנעולן, ותוכלו לחייג ולקבל עזרה. דרך נוספת היא פרסום בעזרת מגנטים. בוודאי שמתם לב שכאשר אתם חוזרים מהקניות בסופר אתם מגלים מגנט ועליו טלפון של מנעולן. הוא לא הופיע שם באופן פלאי, בעל העסק הוא שהצמיד אותו על דלת ביתכם ועל דלתות שכניכם כדי שתוכלו לפנות אליו בעת צרה. כך שגם אם נתקעתם מחוץ לדלת ביתכם ללא מספר הטלפון של המנעולן, פנו לשכנים כדי לקבל עזרה.

מיהו מנעולן טוב?

להלן כמה נקודות למחשבה שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה לגבי פנייה למנעולן טוב ומקצועי:

  • ותק – ככל שלמנעולן שנות ניסיון רבות יותר, כך הוא הופך למומחה בתחומו. במהלך עבודתו נתקל המנעולן במקרים שונים ומגוונים שבהם הוא נדרש לתת מענה לבעיות שונות. אחת הבעיות הנפוצות היא, כמו שאמרנו, נעילת דלתות. על המנעולן לדעת לפרוץ לכל דלת מכל סוג שהוא, בין אם מדובר בדלת מעץ, אלומיניום או מתכת.
  • אדיבות – זה חלק מהשירות שנותן המנעולן. כאשר האדם נמצא בצרה הוא רוצה שיגלו אמפתיה למצבו. מנעולן אחראי הבוטח בשירות שהוא נותן תמיד ישמח להיענות לדרישתכם ולחלץ אתכם ממצב בלתי נעים.
  • מחירים – אם המנעולן הוזעק בשעה לא שגרתית או בשבת, הסיבה שלו לקביעת מחיר גבוה היא מוצדקת. מנגד, אם המחיר שהוא נוקב גבוה מדי עבור שעה שגרתית, העניין צריך לעורר חשד.
  • אישורים – חשוב שלמנעולן יהיו אישורים לעבודה שלו במקצוע המנעולן, וכן אישורים מהמשטרה המתירים לו לפרוץ דלתות.

מוגש מטעם אתר לוק לוק – מנעולן בשירות אישי.

https://www.locklock.co.il/

 

Related Posts