shadow

גם אתם חולמים לקנות את אחד מדגמי הריינג' רובר שיצאו לשוק בשנים האחרונות? נהדר! אין ספק שמצפה לכם חוויית נהיגה משובחת גם על הכביש וגם בשטח. יחד עם זאת, לפני שעולים על הרכב יש להבין אילו פרמטרים בדיוק אנו מחפשים ברכב. כמובן שהתשובה לשאלה זו משתנה מאדם לאדם בהתאם להעדפות האישיות ולפי מסגרת התקציב הפנויה לרכישה. בשורות הבאות נסקור מספר מאפיינים שכדאי לשים לב אליהם.

שימו לב לכל מה שקשור לביטחון ובטיחות הרכב

כמו בכל רכב חדש, גם כשמחפשים ריינג רובר למכירה כדאי לשים לב לענייני הבטיחות והביטחון שמצויים בדגמים השונים. בין היתר, כדאי לראות האם יש לרכב מראה המסייעת לראות שטחים מתים, והאם יש לו מצלמה אחורית המאפשרת לנסוע לאחור בבטחה. כמו כן, כדאי לבדוק האם יש לו מנוי לאיכון של הרכב למקרה של גניבה, והאם יש ניטור של מצב הנהג במכונית. בנוסף לכך, בחלק מהדגמים יש טכנולוגיה המסייעת בשמירה על הנתיב, וכן מסייעי חנייה שנמצאים גם בקדמת הרכב וגם מאחור. מעבר לכך, שווה לבדוק אם יש לרכב בקרת שיוט אדפטיבית

בטיחות וביטחון, מערכת זיהוי של תמרורים, ניטור תנועה החוצה מאחור וניטור של התנגשויות מאחור, וכן מגביל של המהירות.

להעביר את הנסיעה בכיף

אולי זה לא הדבר החשוב ביותר ברכבים ריינג' רובר אבל הם הוא בהחלט מוכיח את עצמו מבחינת איכות הנסיעה והחוויה הכללית. אז כדאי לבדוק אילו מערכות בידור ואילו מערכות מידע קיימות בדגמים השונים. למשל, ישנם דגמים המגיעים עם תצוגה אינטראקטיבית לנהג על גבי מסך של 11 איטש, וגם עם חבילות אונליין שכוללות הרבה מאוד תכנים. כמו כן, ישנם רכבים עם טעינה אלחוטית למכשירים ניידים, עם מערכות שמע מתקדמות, עם הפעלות של אפל ואנדרואיד וכיוצא בזאת.

מאפיינים כלליים של הרכב

חלק נכבד מהבדיקה כדאי להקדיש למאפיינים הכלליים של המכונית מבפנים ומבחוץ. כך למשל, ישנם דגמים של ריינג' רובר המגיעים עם אנימציה של מהבהב הפנייה, ועם פילוס אוטומטי של הפנסים הראשיים. כמו כן, כדאי לבדוק האם יש חלון גג פנוראמי, מראות צד עם קיפול חשמלי, עמעום אוטומטי בצד של הנהג, וכדומה. כמובן שכדאי לשים לב לכוונון החשמלי של מושב הנהג ולכמה זוויות ניתן לכוונו, כמו גם את כוונון הראש של הנהג. בנוסף, יהיה עליכם להחליט על מושבי עור או בד, על קישוטי החיפוי ועל סוג חיפוי התקרה.

Related Posts

כתיבת תגובה