shadow

בדומה לתחומים רבים אחרים, גם תחום המנעולנות עובר שינויים לא מעטים, זאת במטרה לאפשר לנו הצרכנים להנות מאמצעי בטיחות טובים יותר, לשפר את רמת הביטחון הן במרחב הפרטי והן במרחב הציבורי, לכן בחרנו לספק לכם מידע מקצועי לגבי כל אותם חידושים שלא רק מעלים את רמת הבטיחות, אלא גם יסייעו למנעולנים ברחבי הארץ לספק לקהל לקוחותיהם שירות טוב ומקצועי יותר.

חידושים שיווקיים

אז לפני שנדון בחידושים במוצרים עצמם ובמנעולים החדשים שנכנסו לשוק, בתור מנעולן מקצועי, חשוב מאוד להשקיע בקידום, פרסום ושיווק העסק שלך. זה לא משנה אם בבעלותך חברה המעסיקה מנעולנים מקצועיים או שמא אתה מנעולן הפועל כפרילנסר עצמאי. פעולות שיווק בסיסיות יאפשרו לך לעבור לקדמת הבמה, להגדיל את החשיפה שלך ולייצר יותר תנועה.

אם עד לפני כמה שנים שיטות הפרסום היו מתבצעות בעזרת שימוש בפליירים, מגנטים אותם היו ממגנטים על גבי הדלתות וכמובן פרסום במקומונים אזוריים, היום שיטת השיווק הפכה וירטואלית. היום נהוג לא רק להשכיר אתרי אינטרנט עם אחוזי קידום גבוהים בגוגל כמנעולן הפועל באזור גיאוגרפי מסוים, אלא גם לבצע שיווק מסיבי ברשת החברתית פייסבוק, לפתוח ערוץ מקצועי ביוטיוב וכדומה. אין זה אומר שאפשר לוותר על שיטות הפרסום הקודמות, עדיין מדובר בפנייה לקהלי יעד אחרים לחלוטין.

לכן אם עדיין לא פנית לאחד או יותר מהאמצעים השיווקיים הדיגטליים אלו, אתה צפוי להישאר מאחור בהשווה למתחרים שלך, שכן היום גולשים רבים בוחרים בעל מקצוע בשיטה זו בין אם על ידי חיפוש במנוע החיפוש גוגל על ידי הטמעת מילים כמו ״מנעולן איכותי בחיפה״ או ״מנעולן מומלץ באזור ירושלים״ ובין אם על ידי חיפוש בפייסבוק או ביוטיוב.

החידושים בתחום

אז פרט לחידושים בהיבט השיווקי, קיימים גם חידושים בהיבט המקצועי. חידושים אלה באים לידי ביטוי בעיקר בהיבט הטכנולוגי. היום יותר ויותר משפחות ובעלי עסקים בוחרים במנעולים ביומטריים או מנעולים חשמליים שמאפשרים לעשות שימוש בכרטיס מגנטי (כמו בבתי המלון היוקרתיים), בטביעת אצבע או בקוד. המנעולים הללו פועלים על בסיס מערכת חשמלית ולמעשה מאפשרים לנו להיפטר משיטת הנעילה הישנה המלווה במפתח. פתרונות נעילה נוספים הם העינית הדיגיטלית שמתאימה יותר לבתי יוקרה או למשרדים בהם אנו רוצים להשיג בקרת כניסה גבוהה על העוברים והשבים. העינית אשר משדרת אל מסך LCD, מסייעת לנו להביט על מי שנמצא מאחורי הדלת וכך להחליט האם אנו מכניסים אותו או מתקשרים איתו דרך האינטרקום ואז מחליטים. אמצעי נעילה אלו מסייעים לעלות את רמת הבטיחות, מסייעים לנו להשיג רמת סינון גבוהה ומונעים מצבי פריצה וגניבה במקומות רבים.

Related Posts

כתיבת תגובה