shadow

רכישת רכב בישראל כרוכה בהוצאה כספית משמעותית, רוב האנשים אינם מחזיקים בסכומי הכסף הדרושים לרכישת רכב בתשלום אחד. האפשרויות העומדות בפני אלו המבקשים לרכוש רכב חדש הן: עסקאות טרייד אין במהלכן הם מתפשרים על רכישת רכב יד שנייה במצב מכני סביר, שבירת תכנית חיסכון, פנייה לבקשת עזרה כספית מההורים, פנייה אל הבנק לקבלת הלוואה לקניית רכב.

רגע לפני שאתם רוכשים רכב יד שנייה במצב מכני סביר כדאי לבחון את הדברים תוך מחשבה ארוכת טווח. יהיה זה ככל הנראה רכב אשר יגרור עמו טיפולי תחזוקה ותיקונים יקרים, כדאי לחשוב היטב האם מדובר בצעד נכון מבחינה כלכלית, זה הזמן לשאול האם תהיה לכם האפשרות הכלכלית לממן את התיקונים העתידיים ברכב. קנייה של רכב חדש תוך שימוש בפתרונות מימון לרכב תוכל לפטור אתכם מדאגות לטיפול בתקלות מכאניות וטיפולי תחזוקה יקרים.

קניית רכב חדש מהיבואן

רכב חדש מביא עמו איכות אותה לא תוכלו לקבל ברכישת רכב יד שנייה, רכב חדש נושא את אחריות היצרן, הוא עולה לראשונה על הכביש כאשר מצבו המכאני מצוין. יהיה זה רכב בו לא צפויות הוצאות תיקונים מכאניים בשנים הראשונות לנסיעה. קנייה של רכב חדש תהיה צעד חכם כאשר יש על הפרק מחירים אטרקטיביים ואפשרויות מימון נוחות המשלבות גם פריסת תשלומים. סוכנויות הרכבים נכונות להציע היום פתרונות מימון לרכישת רכב חדש, עסקאות טרייד אין וגם פריסות תשלומים נוחות. את כל השירותים הללו ואת האיכות של הרכב החדש לא תוכלו לקבל תוך רכישת רכב יד שנייה מגורם פרטי.

קניית רכב יד שנייה משנת ייצור מאוחרת

שוק הרכבים המשומשים בישראל הוא שוק מאוד תחרותי, אלפי רכבים עומדים למכירה בכל רגע נתון. הסוחרים, בעלי הרכב הפרטיים וחברות הליסינג נכונים לגלות גמישות במחיר ובתנאי התשלום בכדי לסגור עסקה מהירה. גיוס מימון לרכב יד שנייה יהיה פשוט יותר, כאשר מדובר ברכב משנת ייצור מאוחרת הנמצא במצב מכאני מעולה תהיה זו קנייה חכמה לכל הדעות.

תכניות מימון לרכב ללקוחות פרטיים

תוך איתור מקור מימון נוח, נגיש ואמין יוכל כל אדם בעל כושר השתכרות יציב והון התחלתי מספק לרכוש לעצמו רכב. תכניות המימון מציעות הלוואות בתנאים אטרקטיביים תוך קביעת שערי ריבית נמוכים ופריסות תשלומים נוחות. יחד עם זאת, קנייה נבונה היא כזו אשר תואמת את היכולות הפיננסיות הקיימות תוך חשיבה ארוכת טווח. חשוב מאוד יהיה להקפיד על רכישת רכב תקין מבחינה מכאנית, אם צפויות הוצאות כספיות לתיקון הרכב בעתיד הקרוב יש לתת לכך ביטוי במחיר.

לצורך בירור זכאות לקבלת הלוואת מימון לרכב יש לברר מהי עלות הרכב, לבחון את ההון העצמי המצוי בידכם או את שווי הרכב הנוכחי, לקבוע מהו סכום ההחזר החודשי הרצוי ולפנות אל גופי המימון לקבלת הצעות וביצוע השוואה חכמה לבחירת פתרון המימון הטוב ביותר.

 

כתיבת תגובה