
כיום קיימות הרבה חברות העוסקות בעצוב גרפי. המגוון הוא עצום והאינטרנט מלא בחברות המציעות את שירותיהם. למה בכל זאת כדאי לפנות למקום שהוא סטודיו לעיצוב גרפי ולא לחברה גדולה של עיצוב גרפי? יש יתרונות רבים כאשר היא הפניה היא לסטודיו. לסטודיו יש מאפיינים וייחודיות משלו. לכן, אם ברצונך להתחיל בתהליך של מיתוג ועיצוב לוגו לחברתך, ההמלצה היא לפנות לסטודיו מומחה לעיצוב גרפי.
מה מכיל סטודיו לעיצוב גרפי?
בדרך כלל סטודיו לעיצוב גרפי מכיל עובדים שאפשר לקרוא להם אומנים בתחומם. מעצבים שהם בעלי יכולת חשיבה והבנה בשילוב עם יכולת אומנותית של רישום וציור. שהם אומנותיים בהווייתם ומשלבים בין האומנות שלהם לרצון של הלקוח. כל זאת כדי לייצר ולעצב עבור הלקוח את המיתוג אותו הוא רוצה וחולם עבור העסק או הארגון שלו. סטודיו לעיצוב גרפי שהוא איכותי יכיל בדרך בוגרי מכללות כמו בצלאל או האקדמיה לאומנויות.
יצירתיות זה שם הדבר
יצירתיות היא הבסיס בסטודיו לעיצוב גרפי. מעצבים גרפים בסטודיו מקצועי חייבים להיות בעלי חשיבה יצירתיים וחייבים להיות יצירתיים בעבודת הרישום והאיור שלהם. הם חייבים להיות העלי השראה אינסופית. השראה שבאה לידי ביטוי בכל עיצוב. נראה כי מעצבים גרפים בסטודיו מקצועי הם מעין מגשימי חלומות עבור אלו המבקשים את שירותיהם.
מקצועיות באותה מידה
מלבד יצירתיות והשראה שמתחדשים כל הזמן, מעצבים גרפים חייבים להיות בעלי ידע מקצועי של תוכנות העיצוב הקיימות בשוק. הם חייבים להיות בעלי ידע מקצועי בכל הקשור לחידושי הדפוס הקיימים כיום. סטודיו מקצועי הוא סטודיו שהלמידה בו אף פעם לא נפסקת. מקצועיות זו גם נלמדת במוסדות כמו בצלאל. מקצועיות גם באיור עצמו ושילוב הטקסט בעיצוב גרפי.
שילוב זה הסיפור
סטודיו איכותי הוא סטודיו שישלב בתוכו את היצירתיות והמקצועיות באותה נשימה. בסטודיו לעיצוב גרפי יש אווירה מיוחדת של סיעור מוחות כל הזמן, של השראה שלא נגמרת ושל עשייה המביאה את כל הגורמים שהוזכרו לידי ביטוי על הדף עצמו. הרי בסופו של דבר מעצבים גרפים צריכים בסוף לייצר משהו מוחשי: לוגו, אריזה מיוחדת, טקסט ועוד מוצרים הקשורים לעיצוב גרפי. משהו מוחשי שייקלע לרצון של הלקוח ליצור עיצוב שייצג את העסק שלו.