shadow

שנת 2023 כבר איתנו והיא בהחלט עושה קולות של המשך עליית מחירים. אז כן, התקציב של מרבית המשפחות ייאלץ פחות או יותר להתהדק, וזה הזמן לבדוק האם אפשר להוזיל חשבונות במספר תחומים, כגון שירותי הסלולר, האינטרנט, הטלוויזיה, החשמל הביתי, הגז ועוד.

הוזלה בשירותי הסלולר, הטלוויזיה והאינטרנט

כידוע, בתחומי הטלוויזיה, הסלולר והאינטרנט יש תחרות די טובה מבחינתנו הצרכנים, ובכל עת יוצאת חברה כזו או אחרת עם חבילה חדשה. אז בין אם מדובר בחברת יס, הוט, סלקום או בזק הצטרפות עכשיו יכולה לחסוך כמה עשרות שקלים בחודש וכמה אלפים בחישוב השנתי. על מנת שלא לבזבז המון זמן על שיחות עם נציגי החברות, אפשר פשוט להיכנס לאתרי השוואת מחירים שמביאים את הפרטים לגבי החבילות. באופן עקרוני, הנציגים של האתרים האלו כבר עשו לכם את העבודה, כלומר התקשרו אל החברות וביררו את הפרטים הגדולים והקטנים של כל חבילה. 

באתרים מוצגים הפרטים בצורה ברורה מאוד, בלי אותיות קטנות, אלא פשוט כמה משלמים ומה בדיוק מקבלים. לכן אתם יכולים מאוד בקלות לבדוק אילו חבילות הכי פופולאריות, הכי משתלמות והכי מתאימות לצרכים שלכם – למשל מבחינת העדפות צפייה בטלוויזיה, מהירות והיקף הגלישה וכדומה. באתרים גם תמצאו ליד כל חבילה את פרטי ההתקשרות עם ספקית התשתית או השירות, כך שבתוך דקות ספורות כבר ניתן להצטרף לחבילה חסכונית יותר.

קרדיט תמונה FREEPIK

לחסוך בתחומים נוספים

מלבד הצטרפות אל בזק אינטרנט, הצטרפות ליס, וכדומה, ישנם אתרים המביאים עוד אפשרויות לחיסכון. לדוגמא, הרפורמה במשק החשמל הולכת ומתקדמת, וכיום כבר קיים סיכוי שתוכלו לקבל את החשמל שלכם מספקית פרטית. חברת החשמל עדיין ממשיכה להיות אחראית על התשתיות ועל התיקונים, אבל את החשמל ניתן לקבל מחברות מתחומים אחרים לגמרי, כמו ספקיות גז, חברות תקשורת, חברות בנייה וכדומה. כל חברה מציעה הנחות שונות על צריכת החשמל בשעות מסוימות, וכמו כן עשויות להציע הטבות בתחומי הליבה שלהן. אם כבר הזכרנו את הגז, שווה לבצע השוואת מחירים מהירה בין הספקיות. במידה ותמצאו באזורכם ספקית יותר זולה, כיום ניתן לעבור אליה במהירות ובקלות, בין אם בשיחת טלפון או בהשארת פרטים באתר. מכאן והלאה החברה החדשה כבר דואגת עבורכם לכל נושא ההתנתקות והחיבור מחדש, ואילו החברה החדשה אינה יכולה להערים קשיים. למעשה, הדבר דומה למדי לתחום הסלולר, שבו אפשר לעבור בלי בעיות מיוחדות בין החברות, אז כדאי להפנים את השינוי. 

מעבר לכך, ישנם עוד תחומים ששווים בדיקה. למשל, אם יש אתם מאלו המעדיפים מים צלולים, יכול להיות שתוכל לעשות למי עדן הצטרפות, לנביעות או לחברה אחרת, ובכך לחסוך עוד קצת בעלויות החודשיות.

Related Posts

כתיבת תגובה